Benvid@s!!!!

domingo, 19 de xaneiro de 2014

Os nosos animais preferidos

Ola chámome Alba e o meu animal favorito é o can.Este chámase Cuca, é un cocker moi bo,é omnívoro e vivíparo,desprázanse andando .Na foto estaba comigo cando eu era pequena e é na miña casa, no xardin.
Ata logooooooo!!!!!!

unha aperta



 Alba




Ola chámome Susana e o meu animal favorito é a avestruz e o can. A avestruz é omnívora e é ovípara , desprázase por terra e andando, é moi veloz para escapar dos seus depredadores. E o can e omnívoro, mamífero e desprázase andando.


Ola chámome Alicia e o meu animal favorito é o poni. É herbívoro,desprázase andando ou correndo e é viviparo.Nace do ventre da súa nai.
Ola chámome Ancor e este é o meu animal preferido.Ese animal é un can, é vivíparo.Esa foto ten máis ou menos 1 ano e chámase Buli. É moi bo e tamén é omnívoro...É tan mono!!!!!! Ese sitio era a casa do meu cuñado, os donos do can chámanse Ancor Recio Troncoso e Natalia Rocha Troncoso, asegúrovos que se o estades vendo vaivos gustar moito.A raza do can é AMERICAN STANFOR, oxalá tiveras este can!!!!Que sorte teño!!!!!!
Pero sucede que o vendimos...



Ola chamámonos Brais e Nico, o noso animal preferido é o can e o gato.Estaba en casa dos meus avós co meu can Mini. O meu can é carnivoro e desprázase andando e o gato é carnívoro.


  
Ola chamámonos Alex e Loreto e os nosos animais favoritos son o cervo e a avestruz . O cervo e a avestruz son herbívoros,vivíparos e desprázanse andando e correndo.



Ola son María e o meu animal favorito é o León Marino,é carnívoro, vive en augas subárticas,é vivíparo e cando me fixen esta foto tiña 8 anos, estaba no circo.

Ata logooooooooooo

Un bico.



Ola chámome Mario e o meu animal favorito é o pitbull.Come carne e outros alimentos, necesita un bozo, é pequeno e moi fiero.




Ola chámome Marta, este é o meu animal preferido: o cabalo, é vivíparo, come herba, é dicir que é hervíboro. Esta foto fíxose cando eu era pequena tiña 4 ou 5 anos e estava en Alazán.É o meu animal preferido porque é suave e moi bonito, moi bo e me encantou esa visita porque estaba en Alazán e había moitas razas de cabalos diferentes .Tamén era a segunda vez que montaba a cabalo e ao principio sentíame un pouco nerviosa.


Ola chámome Irene e o meu animal preferido é o hamster, sempre quixen ter un.É vivíparo e omnivoro, é o meu animal preferido porque é suave pequeniño e adorable.
E unha vez toquei un hamster dunha compañeira de clase e sentinme moi emocionada, foi o mellor momento da miña vida, paseino xenial.



Ola chámome Martin e o meu animal favorito e o gato.É un animal omnívoro, ten catro patas e desprázanse andando pola terra,  son mamiferos.




Ola, chámome Inés e o meu animal favorito é o guepardo.O guepardo é carnívoro (porque come carne).É depredador (porque caza).E é vivíparo (porque nace da barriga da súa nai).Desprázase correndo ou andando.


Ola ola chámome Javi e o meu animal preferido é o gato persa, é vivíparo e carnívoro. Non come ratóns é gris e blanco e non é fero. Ten 1 ano e vai facer 2 anos, ten moito pelo e meu e tamén é moi bo.Nesta foto tiña 8 anos e foi na casa.O meu gato persa chámase Mickey, oxala tiveras a sorte de ter un gato como o meu. Agora vos vou deixar unha foto do meu gato.


Ola son QUIQUE o meu animal favorito é o can , son omnívoros, vivíparos e mamíferos, andan a catro patas.


Ola son ÁLVARO, o meu animal preferido é o can, ten catro patas , é omnivoro é viviparo.

                                                

Ola son Xián e o meu animal preferido é o león.É un mamífero é carrnívoro,e  nesta foto teño 3 ou 4 anos, este bebé león é tamén moi pequeño e bastante mono.




Ola! Chámome Martina  e o meu animal  preferido é o can.A sua raza é o Buldog francés, é omnívoro (porque come de todo).Desprázase a catro patas.
É vivíparo (porque nace do ventre da sua nai, esta  foto foi de cando quixen colgar algo na web.







Ningún comentario:

Publicar un comentario